Thursday, January 14, 2010

Resolusi Nya

Russki Yazik - aku nak kene study bnyk pektaan. carilagu russia and belajar banyak2. baru mantap vocabulary aku.


informatik- tak payah

chemistry- belajar la. hari2 kene buat revision. 26 hb akan ade trial test utk chemistry. kene start study dah. takde option laen. kertas latihan kasi cikgu semak. moga Allah memberkati usahaku ini walaupun tak sebanyak mana, AKU TAKKAN JATUH CAM TU SAHAJA.

latin- aku akan belajr bersungguh2. setiap kali mesti aku akan buat latihan sndiri. shri seblum aku akan ready dah. and minggu depan colloq (GAMBATEE HAFIDZZZ!!)

anatomi: nak kene lukis shri sblum kelas. and baca kitab die, and label. sambel baca tuh tgk la slide pasal part2 uh cam articulation die camner and so on and so on. gud luck.

biology: aku minat mnde nih. aku cuba baca sedalamnya and tryu explain and relatess ngan apa yang aku nampak. cam "eh, ade bacteria..bacteria kawan die spore..spore ade bla2..(nmpk sgt tak bace*)". cam tu la. more on explaining.

fizik: aku cuba pahamkan konsep and fizik lg senang nak relate. bab pengiraan mmg tadapt diketepikan, aku kene study bab basic pengiraan nye.

overall komen: apehal2 setiap hari siapkan keje skolah yg diberi utk esok as a warm up nyer.


0 comments: