Saturday, May 9, 2009

GENTING HIGHLAND...aku MALU..hahaha

ok. atas permintaan tuan(*belang2 oren uh*) punye blog.ko nak feymes an?
aku tau dzul ske tmpat nih. haha.

sir izuan. olga ignatenko. natalia. sharapova (ok.xde. aku tipu). pensyarah aku.


menguji skill perspektif yang dasat2. ahaha. bajet artistik.



nih aku hadiah kan utk korang. azie. ko amek yg kecik uh. hahahaha.




spiderman. aku jerit sbb takot terpelanting.





OMG. inilah solero yg buat aku tertinggal jantung kat atas uh.

aku mencarut.

aku menjerit.


mamat lanun mane ntah. merasekan diri mereka amat cool. xtau ke aku lagi cool hah??



spinner. cam fcuk.



owh yeah. selamat datang. *time uh xde perasaan*




jalan2. masih sedang xde persaan.



mamat russia. vladimir vladimiravic. n anaknyer yang comel. uuuuuu.



tolong kami. krisis ekonomi menyebabkan saham dagangan matawang taksi naek.




kabel car. amat tidak gayat. ok. aku tipu lagi. tp xde r seganas langkawi.

*azie jgn nak bgge plak*



melantak roti canai sblom bertolak.
inilah "hafiz plumbum"

ok. slamat xde D. at least die ade keje ok. bukan yg nme cam azie. xpnag dgr aku ade nme die.

klu cam lee plak. ok aku kandas sbb ade lee chong wei.

klu kd. KuDa(?)

faddy. ramalan cuace. fade=fading=faddy(?)

pqah= ilmu feqah. amat berguna skali.

-

-

-

amat tidak adel bila time aku kecik beru leh g genting. huhu. kecik2 mane ade feeling dowh. serius. skunk aku dah besar. so aku nak g. ok aku tipu kali ketiga. aku pegi sbb cam agak desperate r. ye r. smue roomates aku g. how am i going to live ah if im alone. afterall, im coward. haha. this is honesly. nk caye, xnak caye, a lu pikir r sendiri.
-
-
*tetibe terase jengkel ngan istilah "lu pikir la sendiri"*
-
pukul 2.444 pagi. aku type mnde nih.
-
pagi aku bertolak. so nothing much to say. ahaha. but. there is sumthin that i really2 dissatisfied with. i dun wanna tell. but. it really made me upset. ok. *bloody blonde. ak xnk cakap english lar*. ok. teruskan. pagi aku mlntak kat kedai mamak. tp an. pagi uh, aku xrase cam aku nk g genting, ske x. sdey x. cam emotionless. *uh YEAH. AKU SEORANG EMO*. ok. aku bukan emo.
-
so bertolak dalam bas. adelah due tiga. ok. aku tipu buat kali ke empat. mostly pmpuan plus few laki2 nyanyi dalam bas. oh. btw, aku naek kat gombak. kl sentral tiket lambat gler. serius. so amek situ r. haha. ade lar dalam 45 org g skali. campur lecturer kot. kot. aku xpasti. k. dalam perjalanan naek bus uh. aku serius naek plek. or should i say bloody fcuk up. aku amat pening ok?. menyanyi dalam keadaan bas terhuyung hayang cam minah dangdut bergelek cam ular. ok senang cakap jalan cam ular diketuk senduk(?). aku lme tinggal BM aaaarrrrrrrrrrrrr. jangan marah aku. cis.
-
aku dh sampai cameron. ok. aku list down amende yg buat aku rse interesting.
-
mule2.
tengok org laen muke cam plek. seolah olah tgh usha buat x snonoh dpan org awam. iaitu usha bbdak russia bercakap ngan lecturer berbahasa russia.
-basically, muke korg mmg melayu. then cakap bhse whattahack. mmg org pon whattahack. haha. guess what? aku ske dowh. haha. terase cool bile org cakap, org laen tapaham. ahaha. ceort. *azie. ko tau an?*
-
jumpe mamat russia uh. vladimir. nme die. bukan vladimir putin ok?.hahaha.
-aku cakap ngan die dowh. serius cam cool jer aku rase. ok. itu riak eh? ke berterabur? eh bukan. ke takabur?. pape jelar. janji cool. ahahha. anak die comel dowh. aku x sntuh. tp budak pmpuan ske sntuh. derang igt tuh anak derang ke ah? ske2 hati sntuh. klu nak. buat r sendiri. ahahaha. ok. bangang an? klu nak clon r anak die uh. time uh, aku rase amat berterima kaseh pada russian lecturer aku r, sbb ajar aku cakap russia. serius. amat terhutang budi. padahal bru skit belajar.
-
naek solero.
-sblom uh aku jmpe apek. amat best. ahah. jumpe mmber lame an. spe x best. so pastu ktorg naek solero. lecturer aku cakap aku kene try skali once in a life time. at least once. OMG. ko igt aku berani ke ah?. ok. pmpuan byk kat situ nyer pasal. aku pakse gak diri aku g situ. ok aku tipu buat kali ke brpe ntah. xde lar. bodoh r klu aku g genting, burn 50 pastu sng2 jer aku xnk naek?. haha. xkan ku lepaskan pluang. ok. starting nak naik. aku snyap sket. jantung. dudududududududuudududdddddaaaaaaaaappppppppppp. serius neves2. neves giler. ok biler die smpai kat atas uh. aku nmpk mnde kat bawah dah kecik. aku cakap kat diri aku. "ape kemende aku uta nih. nak bunuh diri ke ah?". hahaha. taaaaaaaaamm. ttibe die jatuh. aku jerit gler babi r. jantung aku ade kat atas. hahha. serius. aku jerit termat lar kuat. *amat mghayati ketika sdg menaip*. hahaha. pasni. AKU X NAK NAEK.
-
naek spiderman
-burn 10. xpasal2. haha. ok lar. bukan snng nak g genting an? aku naeik lar spiderman. scary gler. aku rase cam nak terplanting. meniarap cam spiderman. pastu pusing sana. terbalik plak. kaki aku cam meggelatar giler. aku jerit gak time uh.
-
4d tayangan.
- pergh. free. aku amat ske mnde free. dan bagus. serius. wah. smart dowh mnde nih. aku rse cam mnde2 hidup uh g dekat aku. ahaha. siap aku nak peganag lagi. padahal dah tau mnde uh x betol. cam bangananganaganga plak. haha.
-
masok umah hantu.
-hahaha. paling aku igt is aku MAKI org kat dalam uh. aku cakap B**I. hahah. kuat plak uh. smue org gelak kat aku. cis an? PADAN MUKE KO HANTU. SPE SURUH BAGI AKU TERKEJUT. HAHAHA.
-
pastu aku balik r. xde ape sgt yg best.
-
wassalam
-
p/s aku tangkap gambar smapi 350++. amat cool kan?
fact#1- aku abeh duit banyak
fact#2- sbyk 6 game yg aku maen
fact#3- spinner buat aku rase amat pening. serius pening. aku jalan terhuyung hayang pastu.





0 comments: