Friday, May 8, 2009

one utama, one travel, one trouble(?)

nih yang aku panggil paradise. whatatatattatataafcuk..apsal xde kat penang ah? x adel.
first time aku tengok an..aku ingatkan azie xpon lee..hahaha
di luar setelah lutut aku cam nak tercabut. dah sampai la weh.


beratus beratur menanti turn. nak g one utama nyer pasal.



hahaha.




ktm shah alam yang laju cam bullet train. jap. bullet ke bullshet ke?
ade kat kelas, aku bosan nak mati r skunk. so, petang jumaat ade org cakap nak kuar g one utama. hah. elok sangat sebb aku pon tgh bosan n aku x penah pon pegi one utama. serius best biler dapat tau. lagi satu. ade gak mmber aku cakap, die lagi besar daripada midvalley. betol ke?
so aku xpenah lagi g mid (maybe minggu depan), so aku tatau. aku pelan lepas abeh symg jumaat. secare basic nyer memang akan rush r. sbb dah r nk kene masok kolej sblom puul 11. ah lantak r. aku x kesah jer klu nak kene tido kat kl sentral uh. ok pe kat situ. haha. malas2 pon aku g ampang, kat kampung pandan indah, umah bapak saudara aku. kan senang?
so, bermulalah perjalanan aku yang cam ape ntah. lenguh seh. aku mule g kat ktm shah alam uh. dah r lambat. ktorg puas call mmber aku. jap. ktorg = aku, eccleston kendrick(clez), naqiuddin(naqi). mmber aku uh name die rodhi. xde r. serius ktorg tatau kat mne nak stop klu nak g one utama. tnye punye tnye, mne ade LRT nak g situ. OMG. itu amat SHUT!!!. sungguh offensive plus cover2 sket post aku. ahahaha. aku xsgke r. KL kan org cakap maju. nak g one utama yg agak fame bagi aku *sbb aku tau dari tv3*., x transport yang express. itu amat plek. so amek r reped (aka rapidKL cinnabeng).
aku xtau mne bas noih nak bawak. kawan aku sbuk tnye org dalam bas. hahah. slmt ade gak org gtau. baek juge kl ni ye? haha. smart2. tp lme. aku kesian gak sbb dalam bus uh aku duduk, tp aku tengok org tua ade x brpe jaoh dri situ. kesian. so sbb nak jadi citizen(?) yang bergune..aku pun pass r tmpat duduk aku uh. at least sket energy aku dibuang so aku leh KURUS(?). shut. jangan gelak kat aku.
biler hahha. dalam 6.30 cam tuh aku bru leh sampai. aduh. terase nyaman dan nafsu shopaholic aku smkin mmbuak. ok. aku tipu. aku mne ade duit. aku dah beli gitar. burn 150. xde r mahal. hahha. serius sbb nak maen jer. gitar uh x mahal mne 110 cam tuh tp sbb aku mnx bag gak, sbb uh dapat 150. kire ok r kan?. ok, aku x beli gitar kat one utama larrrrrr. kat laen. kat ole2?
smpai2. pusing2. lapar2. ape lagi? bushhhhhh. ok smyg ok. aku heran gak r. mall punyer r besar, surau keciknakmati? hahhaa. oit, nik aziz...tolong eh..lepas nih klu dpt amek m'sia, Tuan tolong eh perbesar surau. xgne an? ok. aku rushing gler dalam uh. hahaha. nak cari baju lar, ape lar, nak observe lar. clez plak sibuk nak g NICI, cari doll kure2 utk awek die. cis. aku masuk dalam kedai uh, aku igtkan murah larr. tp mahal nak mati. keychain comel2 uh, kecik plak uh (dalam 4 x 6 cm), harge 20. 20? 20? aku xnk bagi kat awek aku klu cam uh. cis gler mahal. hahhaa. lbey baek aku g kat toys r us. kan senang deh. ade sale. anyway, mnde yg clez nk cari uh xde. so dia kecewa. haha. ok r truskan perjalanan.
aku masuk FOS. bli sket2. xsmpat r nak abeh smue. serius. so, ktorg decide balik awal lar. huhu. amek teksi. amat laju sekali. 8 minit dari situ *menurut kawan aku* g kl sentral. klu ank compare aku naek bas tadi, mau dekat sejam aku berdiri. kan amat saving uh?. mase lar. tmbg pon xde r mahal sgt. bese jer. lagi x berbaloi teksi kat langakwi uh. smpai kl sentral dalam pukul 9.30 cam tuh. so terrus g beli tiket, belah g shah alam balik. amat cool skali . uh yeah. hahaha.
sampai2 g makan dulu. kfc aku bantai haha. aku nk makan mash potato jer. haha. sbb nafsu aku teramatlah xtahan. aku beli banyak. ade lar smpai 24 rggit abeh. so, leh bygkan? 24 tuh utk aku sorang jer tau. hahaha. masuk ke pak guard aku dah nak cuak. ye lar. dah exceed pkul 11. aku pon call lecturer aku aka PPP kat situ. die pon tolong. amatlah baek an? so ktorg pon cam terlepas. amat cool. hahhaha.
aku aku nak chow jap. tengok. rajin ak aku update blog? dari waktu subuh aku update sbb pagi nih aku nk g genting. rajen an?
jap aku nak ulang.
aku g genting
aku g genting
*xleh besar lagi ke ah????*
ok. salam. aku genting weh. hahaha.
*lee cakap genting xbest. tp aku g gak sbb lecturer aku. ok. aku cam terpakse.haha*





0 comments: